كان حلم وتحقق !!  

مرسلة بواسطة Abd-Alrahman


كنت جاي تعبان ومنهك تماما بعد عناء يوم من ايام الشتاء الشديد

وطلعت السرير وبعد عناء في محاولات كل يوم في جذب اطراف النوم

بين صوت الهواء الي بيصفر في الشباك وبين صوت قطرات المياه في حنفية المطبخ الي بتحايل علي امي تجيب السباك يصلحها من ايام الثانوي

!!وحلمت الحلم الغريب الي اول مرة احلمه

حلمت ان المنبه رن وزي العادة طفيته وبعدها بشوية
لاقيت ماما ((قوم ياعبده علشان تفطر )) اممممممم طيب
وقمت فطرت وبعد كدة ببص بطرف عيني في اخر الاوضة لاقيت الشنط بتاعتي متحضرة سالت ماما قالت انت هتسافر النهاردة
طبعا نفسي اتسدت طلعت في الروف بتاع الاوضة بتاعتي بصيت علي الشارع بتاعنا وهوة زي ما هوة مبيغرهوش الزمة ولاقيت العيال الصغيرين بيلعبوا كورة تمام بالظبط زي ماكنت بلعب في نفس المكان في الابتدائي
ذرفت من عيني دمعة تبعها سيل من الدموع ولاقيت ماما من ورايا (( اية هتفضل واقف كتير ؟؟))اممممممم
اكيد بعد ما ممسحت دموعي في موقف مش بالسهل انه يعدي عليا وانا بفتكر احلي ايام طفولة قضيتها في حياتي
قولت لها يا امي
انا هاخد دش علي السريع وهلبس دلوقتي
وبعدها كانت الدنيا بعد كل دقيقة بتعدي كانت بتبعد عني احساس غريب كل ما اجي اسافر اللبلد الي بعتبرها المنفي بتاعي
ولكن الحقيقة صعبة المواجهه ومرة المذاق بعدها ب10 دقائق لاقيت المنهبه بيرن في الحقيقة وصحيت ولكن المرة دي مطفيتوش وفعلا لاقيت الاوضة زي ما هيا وكل الي حصل في الحلم حصل في الحقيقة
وانا حاليا بكتب البوست قبل السفر بحاجة بسيطة
وعايز اقولكوا يا جماعة اني بجد المرة دي خايف بطريقة مرعبة
من كل حاجة بعد ما شفت امتحانات الترم الاول والبهدلة بتاعتها
كمان بعد ما بقيت في البيت لوحدي بعد تخلي صاحبي عني بعد ما اتفقنا اننا منروحش المدينة الجامعية باعني وسابني وراح علشان تعبان من لسوعة الطبيخ
محتاج كل دعاء من ادعيتكم الجميلة في الصلاه وبجد انا هستعين بربنا علي الي انا فيه
وانا باذن الله واثق جدا جدا اني ربنا هيعوضني كتير
برضة احب اسجل اسفي الشديد لاني هغيب عن المدونة الايام الي جاية
يمكن تواجدي هيكون قليل شوية واكيد كلكم عارفين السبب
علي العموم البركة في الاخت نور العزيزة
وربنا معانا
اشوف وشكم علي خير وفي امان الله
عبدالرحمن

This entry was posted on 7:44 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

77 What Abdot You ?

مرحبا

طبعا أنت مش هتشوف ردي غير بعد فترة طويلة نوعا

أنا بشكرك على مرورك على مدونتي مش بس علشان كلامك واهتمامك بالرد ولكن كمان علشان ده كان سبب في أني أوصل هنا

بجد مدونة جميلة ومتميزة وعايزة أحييك أنت ونور على مجهودك ونميزكم هنا

وأتمنى أنك تتوفق في دراستك وربنا يكرمك وتتنقل القاهرة إن شاء الله

وما تقلقش طول ما بتبذل مجهود ربنا هيوفقك ويكون النجاح من نصيبك

تحياتي ليك وبانتظار جديدك

heba

انا حاليا في القطر والله ولكن من كتر ما الواحد زهق دخلت علي النت من الموبايل
نورتيني وبجد كنت عايز اشكرك كتير واتمني نيجي تاني
مش عارف اكتب اكتر الموبايل بطئ في الكتابة

عبدالرحمن ياعسل

المدونه جميله جدا وان شاء الله احنا بقينا اصحاب ربنا يوفقك ان شاء الله ويحقق حلمك وترجع القاهرة

شكرا علي الكلام الجميل الا قلته عندي المدونه وشكرا علي زيارتك وسعيده جدا اني عرفت انسان جميل زيك واكيد نور هيا كمان جميله

مستنيه زيارتك تاني ماشي ياقمر

تقبل تحياتي ..... سلاموووز .. وزة

عبد باشا
توصل بالسلامه يادكتور
مرورك على مدونتى اسعدنى جدا
ومدونتك انت ونور رائعه بمعنى الكلمه
ربنا يوفقكم يارب
وتحقق كل اللى بتتمناه
اخيك احمد سكر

السلام عليكم ازيك ياعبد الرحمن بصراحه ومن غير لف ودوران المدونه عجبتنى اوووووى ودى اول ذيارة بس مش الاخيرة ان شاء الله وربنا يوفقك وتحول القاهرة وترتاح بقى يارب

عبدو باشا
ازيك
مش قادر اقول لك كلام...أي كلام
انت خلصت كل الكلام
اولا وصفك رائع جدا و انا حسيت ان انا قاعد معاك ف الاوضه بتاعتك
اهم حاجه اصمد قدام الايام و افتكر ان انت ليك رساله و عندك هدف رايح له
و مش الغربه ولا الوحده اللي هيمنعوك عن ده
اعتقد انك اقوى من كده بكتير
واعرف اننا دايما هندعيلك
ربنا يوفقك و ييسر لك الحال

و اكيد نور سداده و هتوصل تحياتنا
تحياتي ليكم

الله اكبر
ماشاء الله
بركان عواطف ومشاعر
عارف يا عبدو في ظروفي اليومين دول
وتفكيري في الرحيل
مكنتش ناويه افتح البلوج ولا اقرا كلام الناس
بس ردك شدني حسيت في شيء
جيت اتأكد ..لقيتك زميل
بص كونك تدخل صيدله بعييييييييييييييييد
اوي عن حضن الاهل ودفا البيت
يبقى انت اكيد عايزها
ومش كون صاحبك طلع ضعيف تضعف زيه
خليك قوي بص لهدفك ..خليه ادام عيونك
احلم بيه وفكر فيه
وهتلاقيك اقوى بكتييييييييييييير مما تتخيل
وبجد يسعدني ويشرفني نكون اصدقاء
لو معندكش مانع

مش فاهمه ازاي انت في قطر وصيدلة اسيوط
ازاااااااااااااااي
اتمنى في اي وقت تكون محتاج صديق او زميل
تفتكرني

سلام يا عبدو

السلام عليكم

ربنا يوفقك ويسهل عليك غربتك

تعرف ان اصعب حاجه اننا نعيش اغراب في بلدنا

لكن بردوا الوحده بتعلم حجات كتيره قوووي واللي خاض التجربه ده بدري سدقني بيبقي اقوي وعنده حكمه في التعامل عن غيره

وبعدين ليه الاحباط والماسويه ده

ده ايام الجامعه اجمل ايام وسدقني مش هتتعوض حتي لو ان مضايق دوات

مش هتحس بقيمتها الا لما تخرج للحياه وتشيل مسؤوليه بجد هتقول ياريت زمان وبهدلته ترجع :)

بالتوفيق يادكتور وربنا يرجعك القاهر قريب ان شاء الله

وشد حيلك ولو احتجت اي حاجه احنا كلنا تحت امر حضرتك انت والعثوووووووله نور

:)

bgd blog ra23 we shoukran 3ala ziyartak lel moudwana 2l motwad3a beta3ty ......

اد ايه احساس صعب
ربنا معاك يارب ويهون عليك سنين الدراسه
وان شاء الله اخرة تعبك تكون خير

وبعدين خليك قوى شويه
وان شاء الله ربنا معاك

تروح وتيجى بالسلامة يا عبد الرحمن
وربنا يوفقك يارب ويتوب عليك من المنفى اللى انت بتقول عليه ولولنك وجعت قلبى بكلامك دة

مدونتك حلوة فعلا وربنا يوفقك دايما انت ونور وتبقى احلى مدونة كمان

تحياتى وبشكرك على زيارتك ليا

والله انا حاسة انى قدام رواية ليوسف السباعى ولا نجيب محفوظ مش مجرد بوست
اسلوبك رائع يا عبد الرحمن فى الكتابة والوصف
بس للاسف خليتنى اعيط معاك
كلماتك وصفت المشهد اوى
مشهد صعب موت ..ومؤثر اوى
بس يا عبد الرحمن خلى عندك ثقة فى الله
ولازم تكون اقوى من كده
والحياة مليانة عقبات مش مع اول عقبة تحس بالتشاؤم وتستسلم لاحزانك كده
زى ما قولتلك كذا مرة حاول تحب كليتك
وان شاء الله التيرم ده تلاقى اصحاب يفهموك وتحبهم وتقضى اجمل ايام عمرك فى الكلية
ويارب يارب يارب تلاقى حل لمشكلتلك وتيجى القاهرة
بجد انا دايما بدعيلك وانا بصلى انك تعرف تحول وتيجى القاهرة
واكيد كل اصحابك بيدعولك لانك انسان جميل اوى يا عبد الرحمن
اختك
NOUR

تروح وترجع بالسلامه
بس كلنا بنحن للطفوله ولعب الكوره فى الشارع مش النادى

اعانكم الله

وترجع بالسلامة باذن الله

وتجيب تقدير وتروح القاهرة

Anonymous  

المدونه جميله وفكرتها حلوه ... وربنا يوفقك ان شاء الله وهتعدي علي خير... وانت عارف اني هدعيلك من قلبي لان معزتك غاليه عندي....ويارب تنجح وتحول ان شاء الله مصر ... ويارب ترجع بالسلامه ....اكيد عارف انا مين.... ناهد

انشاء الله ترجع القاهرة وربنا يةفقك باذن الله
انا ضيفتك للأماكن اللي بحبها على المكسرات
سعيد بمرورك واتمنى الدوام
تحياتي
سيد سعد

ازيك ياعبد الرحمن وازى نور مدونتك رقيقة خالص زيك كدة .. اما انت عارف ان ربنا هيكرمك ومش حيسيبك ليه عامل فى نفسك كدة حب يومك والواقع اللى عايشه عشان تقدر تكمل والله مش شعارات ولا حاجة بس ده اللى قدامنا ولو عايز تغير حاجة لازم تجتهد وتعمل اللى عليك ولو جبت تقدير ان شاء الله حتيجى القاهرة ولعلمك ساعتها حتلاقى نفسك سبت فى البلد اللى كنت فيها زكريات هتحن لها ... ياللة تحياتى لك ولنور

ذكريات جميلة

وغربة مفزعة

ولكن يظل حلم العودة قائم

ودافع للاستمرار

ربنا يعينك ياعبد الرحمن

كلنا كنا متبهدلين كده بس الحمد لله الايام بتعدي بسرعه وكل شئ هينتهي على خير

كل المدونين اكيد هيدعولك بالتوفيق وانك ترجع تنور المدونة

تحياتي لك

ربنا يوفقك ويكرمك
بس هى الحياه كدا
تنقلات من مكان لمكان

وخدها على انها تجارب ليك
والانسان اللى من غير تجارب فاضى كم جواا

تحياتى ياعبده

اولا انا مش فاهمة مجمل الحديث بيدور على ايه تحديدا ...او بمعنى اصح ايه هى المشكلة الرئيسية ؟؟؟

على حسب ما فهمت يعنى ...انها مشكلة دراستك لصيدلة فى اسيوط باين ؟؟؟

كدة ولا انا مش صح ؟؟؟


عموما ايا كان السبب ..انت اكيد مؤمن بربك ...ومؤمن بالقضاء والقدر ..وبالتالى عارف ان اى حاجة بتحصل للإنسان بتكون مكتوبة من زمان اوى ...من قبل ما يتولد اصلا


واكيد ان شاء الله الأزمة هاتنتهى قريب جدا ...وهاتتنقل من المكان اللى انت فيه وتروح للمكان اللى انت عايزه ان شاء الله


بس عشان ده يحصل لازم تحاول تتفائل شوية ..لازم ما تضايقش نفسك بأى شكل من الأشكال ..لانك لازم تركز فى دراستك ومذاكرتك كويس


وان شاء الله ربنا هايوفقك ...بإذن الله

بس انت اعمل اللى عليك

وتروح وترجعلنا بألف سلامة



تحياتى


:)

على فكرة الموضوع ده كلنا مرينا بيه
بس انا العكس
انا كنت برجع بيتنا بحس انى غريبة ولازم قل ما اعمل اى حاجه استاذن
بس ده كان فالاول
عموم ربنا يوفقك وان شاء الله ترجع اكبر صيدلى
تحياتى يا دكتور

عبد الرحمن

ايه ده؟ يعنى تقولى تعالى زورينى
ولما آجى الاقيك بتقول
سلامه عليكو
انا ماشى وهاغيب شوية؟؟؟

ربنا معاك ويسدد خطاك
ويوفقك
وينجحك

لى لى

عزيزى عبد الرحمن أدرك تماما ما أنت فيه ألمسه واسمعه سنويا من طلابى وطالباتى بالجامعة

ربنا يوفقك ايها الصيدلى المطحون جدااااا

واسعدتنى بزيارتك لمدونتى


تحياتى وتقديرى

ربنا يعينك يافندم , كنت زمان ايام التنسيق عمالة بادعى إن تجيلى ألسن المنيا وماتنفعليش عين شمس , لأنى حابة اوى حكاية المجينة الجامعية , والإقامة مع طلاب من سنى , بس من كلامك حمدت ربنا انى دخلت ألسن عين شمس وقضيت الاربع سنين من غير بهدلة , وحاول تنام بدرى قبل ما العفاريت تبدأ تصحى

ربنا معاك , وإن شاء الله هادعى لحضرتك

ربنا معاك يا عبدالرحمن يا اخويا ... يا شرقاوى يا جامد دوس على ياعم لاسيوط ومالك زعلان كده ليه ... يللى يا صيدلى يللى يا دكتور ...اديها علم تديك صيدله ..
واتمنى ليك التوفيق فى دراستك وربنا يكرمك يارب

Anonymous  

ربنا يكرمك يارب ويوفقك وينور لك دربك .. وتلاقي حلمك اللي انت تعبت من كتر ما حاولت انك تلاقيه جوه بلدك

بس الغربه والفُرقه أصعب

المهم اتمنى لك كل الخير والتوفيق بحياتك كلها

تقبل مروري المتواضع على أوراقك

أختك فتفوتة <<<<<<<<<< فريق النميمة

متزعلش ان شاء الله يبقى ترم كويس وتنجح ونفرح بيك

عبد الحمن
انا عاوزه اقولك انى حسيت بالبوست ده جدا ليه
لانه بيفكرنى بكل المرات الى اخدت فيها شنطتى وسيبت اجن بيت(الى هو بيتنا) وسيبت اجن ناس(الى هما اهلى)علشان اروح المدينه الجامعيه الى هى اغرب مكان على كوكب الارض
سعيده بصداقتك ويارب دايما اصحاب

انين الحزن

نورتيني وشرفتي بيتي المتواضع

بجد سعيد جدا جدا
بصداقتك الغالية واتمني انك تشرفيني تاني

متشكر جدا علي كلامك الجميل وعلي مدحك الجميل لمدونتي

عبدالرحمن

احمد سكر

شخصيتك من الشخصيلت الجميلة الي كنت احلم اصادقها
حبيبي مرورك نورني
واتمني ان يكون متكرر دائما
عبدالرحمن

ريهام حبيبتي
كون ان مدونتي تعجبتك
دة شرف كبير اوي اوي ليا
وشهادة ووسام علي صدري لاوم اتشرف بيه

علي العموم اتمني ان تتكرر زيارتك
وتنوريني دايما
ويارب تعجبك المدونة علي طول

عبدالرحمن

Ma7moud So3ody

نورتني
واحب اقولك اني دايما مبكتبش الا الي انا حاسة
بجد كلامك جميل اوي اوي مشرفني دايما

عبدالرحمن

زُمُرده

ردك ومرورك علي مدونتي زادها بريق وشرف ونور

علي العموم دي حاجة تسعدني انك توكي زميلة وحاجة تسعدني اكتر ان ردي يشدك للدرجة دي

اكيد انا عايز صيدلة ولكن مش بيع اوي كدة


علي العموم كلامك لية ابلغ الاثر في نفسي واكيد هاخد بنصيحتك

عبدالرحمن

Nesreen

اية كلامك الجميل دة بجد بجد
من اجمل الردود الي لاقيتها

بس هتعرفي انا زعلان اوي اوي كدة لية لو روحتي اسيوط
ربنا ما يوديكي هناك ابدا


نورتيني وسعيد اوي بمرورك

عبدالرحمن

R.O.U.R.O.U.

شكرا علي مرورك وانك شرفتيني
بس كنت تمني اسمع رايك الجميل في حالتي

عبدالرحمن

لولا


بجد اسف والله مكنتش واخد بالي من ردك لما كنت بعاتك علي الايميل

بجد كلامك رائع وجميل
ودعائك ليا اجمل
اتمني تكوني كدة دايما


عبدالرحمن

سهر اليالي

اسف جدا علي قلبك الي وجعته بكلامي ولكن دي والله الحقيقة

شكرا علي مدحك للمدونة وعلي كلامك الجميل
وعلي زيارتك الاجمل الي بتمناها تتكرر

عبدالرحمن

nour

لا اعرف ماذا اكتب يعجز قلمي حيرة امام كلماتك الجميلة ورايك الجميل ونصائحك الجميلة
ولكن اسف جدا اني خليتك تعيطي
بس انا عيط قبلك و علي فكرة هيا دي الحقيقة الي انا حاسسها
اوعدك اني اخد بنصيحتك يا اغلي واعز الاصدقاء



عبدالرحمن

كلام من مصر

ردك جميل اوي يا حبيبي
الله يسلمك

اللعب في الشارع لية ذكري صعب تتنسي

عبدالرحمن

سارة بنداري


يسعدني جدا جدا ردك الجميل ولكن كنت اتمني ان اري دعوتك الجميلة الي بحب اشوفها دايما منك

علي العموم نورتيني
واتمني تكرار زيارتك

ناهد

دي يا جماعة بنت عمي
والي متعرفهوش بقي ان باباها اخو بابايا
ههههههههههه
نورتيني يا ناهد في زيارة جميلة ورد علي غير العادة

عبد الرحمن

MKSARAT SAYED SAAD

حبيبي
شكرا علي مرورك وانشاء الله هضيفك للاماكن الي بحبها عندي

واتمني مرورك دة يتكرر
عبدالرحمن

bocycat
نورتيني بجد باول زيارة ليكي

وشكرا علي زيارتك الي شرفتني اوي وعلي مدحك للمدونة

اوعدك اني اخد بنصيحتك الجميلة


عبدالرحمن

بنت الاسلام

كلماتك دايما جميلة

وخير الكلام ما قل ودل

شكرا علي زيارتك واتمني تكرارها

عبدالرحمن

The Queen

شكرا علي زيارتك المشرفة وكلامك الجميل

وعلي دعائك زيي واتمني ان تزورني تاني

عبدالرحمن

حبة حاجات (ايمان)

مرورك شرفني ونورني

علي العموم هحاول اعتبرها كدة ياريت تزوريني تاني
عبدالرحمن

david santos


العفو بس لية مقولتش رايك ؟؟

عبدالرحمن

oceaneyes
سعيد اوي اوي
بردك
واقولك المشكلة اني كرة اسيوط ومبحبش اروح هناك وكمان جامعتنا وحشة اوي

علي العموم كلامك جميل اوي اوي
وبجد زيرتك نورتني
اتمني تتكر وسعيد اوي بصداقتك

عبدالرحمن

Desert cat

والله بحس نفس الاحساس دة
هههههههههه

نورني ردك ومرورك الجميل
اتمني الاستمرار

عبدالرحمن

لـــى لــــىِ

غصب عني والله بس صدقيني قدر الامكان هحاول اكون موجود
بجد ردك نورني اوي
سعيد بصداقتك الجميلة

عبدالرحمن

ايمان

مرورك شرفني جدا اتمني تكراره

واتمني دعائك الجميل

عبدالرحمن

زى الهوا

حد يتمني يسيب عين شمس

حرام عليكي دنا بحلم اكون طالب هناك
مرورك نورني بجد
ومتمني تكراره

عبدالرحمن

عمرو سلامة
مرورك نورني
واكيد هنتقابل بس لما اجي من اسيوط

نورتني

عبدالرحمن

appy

ياااه لسة فاكراني

علي العموم بدعواتك كله هيكون تمام

عبدالرحمن

قلوب بتغني

الحياة بعيد عن البيت بتكون كويسة لو المكان الي انت رايح ليه كويس
لكن لو مكان وحش اكيد هتكون وحشة

سعيد اوي اوي بصداقتك الجميلة

وهستني تكرار زيارتك

عبدالرحمن

Anonymous  

انا مش عارفه صراحة اسمي وقع منك سهوا ولا بفعل فاعل

على العموم يا سيدي الفاضل اتمنى لك التوفيق

ولينا رب اسمه كريم وهنيالك يا فاعل الخير

<<<<<<<<< بتعيط وصعبان عليها نفسيتها اوي

يعني تقدر تقول منهارة عشان نسيتها

كح كح

سيدتي العنقاء اسف جدا جدا
علي اني نسيت بجد ارد عليكي
ولكن

علي العموم تتعوض

يا فتفوتة يا بتاعت فريق النميمة
بجد مرورك شرفني اوي اوي
بس علي فكرة الي عيطت دي مش صعبان عليها اني نسيتها ولا حاجة وانا عمري ما بنسي صحابي
ولكن اكيد طريقتي في الكتابة اثرت فيها شوية

علي العموم نورتيني

عبدالرحمن

Anonymous  

ربنا معاك يا عبده :)

Anonymous  

يالله هالقد انا متأخره
جد والله شعور جدا سيء
احساسك مؤلم وكلماتك صادقه يا رب الله يعوضك خير بكل شي
الله يوفقك يا رب
وما شاء الله كل بوست اجمد من التاني

دمت بود

روري

ازيك يا دكتور
انت فين علي فكره رقمك ضاع مني رن عليا عرفني رقمك وعايز اشوفك

انت بتحسسنى اللى انت داخل معركه مش رايح الكليه ليه كده مش عارفه
هى كليتك فين يعنى
ربنا يوفقك ويعينك وينجحك يا رب كده
وشد حيلك شويه
وبلاش نظرة التشاؤم دى
معلش على التاخير معذره والله كنت مشغوله شويه
ولاء

والله مفيش اسرع من الايام
دلوقتي تشوف هتلاقي نفسك في اخر سنة وتقول ياه انا لسه فاكر اول يوم كأنه امبارح وهتكون زعلانه اوي كمان
واحده واحده بس هتتعود وهتحبها كمان

ربنا يوفقك يا عبد الرحمن يااارب

ويسهل عليك غربتك وبعدك عن اهلك

بس قووول الحمد لله

على الاقل انت واهلك فى مصر

الدور والباقى على البنوتة فى قارة والاهل فى قارة تانيه

- اقصد نفسى طبعاً-

يللا انت قدها يا دوك
:)

ومستنيه البوست الجاى
ومعلش دايما بجى متأخرة
:$

خلاص ان شاء الله هتروح القاهره


على فكره مدونتك جميله جدا

الى الامام دائما

على فكرة تقريبا أنا عندى نفس المشكلة
بس أكيد مش فى أسيوط

عموما
إن شاء الله هيكون ترم تمام وتجيب تقدير وترجع القاهرة
وتلعب كورة فى الشارع كمان
بسيطة يعنى إن شاء الله

MonTexo
الف الف شكر حبيبي
علي دعوتك الجميلة

MĕŢø & ŘǿŖêĔ

نورني درك المتاخر شوية

شكرا علي دعائك الجميل ليا

عبدالرحمن

انا مش معاهم


حبيبي سيف عيب عليك لما تقول ان الرقم ضاع
هههههههههه
ماشي يا صاحبي هتصل بيك


اي خدمة
عبدالرحمن

walaa
علي فكرة يا ولاء
هيا فعلا معركة

علي العموم ردك شرفني اوي

عبدالرحمن

سهر

يسمع من بقك ربنا يا سهر
نورتيني بزيارتك الي زي العسل
عبد الرحمن

Hosam Yahia حسام يحى

نورتني
يا باشا الحمد لله ان المدونة عجبتك
اتمني تكرر زيارتك


عبدالرحمن

فزلوكة


ردك زي العسل
يسمع من بقك ربنا

نورتيني بمرورك الجميل

عبدالرحمن

Anonymous  

معلش هيا ايام الدراسه بتبقى نكد كدا دايما بس لو بصينا ليها كدراسه
بصلها من الجانب الاخر الجانب الحلو فى الموضوع هاتكون صداقات وهاتتعرف على ناس من محافظات تانيه وهاتعيش تجربه الاعتماد على نفسك من غير مراقبه الاهل
بس صدقنى انا عشت اربع سنسن جامعه بره زيك بس بصراحه عمرى ما اتمنيت انى اخلص وبعدين ما تجرب عيشه المدينه انت مش هاتخسر حاجه بس ما تفرطش فى الشقه يعنى وقت ما تزهق من هنا تروح هنا انا بصراحه كنت مقضيها كدا
اسيبك بقى تنام واتغطى كويس علشان الاحلام اللى بتحلمها دى وبعدين ما نت الغلطان برده
ما تظبطش منبه قبل ما تنام
هههههههههههههههههههه

نورتني يا اسماعيل بيك بالرد الجميل بتاعك ويارب دايما اشوفك ردود كتير عندي ويا سيدي مش هظبط منبه بعد كدةة
ههههههههههههههه

عبدالرحمن

Anonymous  

لالالالالالالالالالا بجد بجد بجد طول عمر العيلة عندنا ياجماعة لها باع طويل فى النصب والتثبيت اةةةةةةةة ياأل (عبدالرحمن )الى خلف ممتش صحيح