استطلاع راي في تغيير اسم المدونة  

مرسلة بواسطة Abd-Alrahman

يا جماعة انا النهاردة كان لازم اغير اسم المدونة

والسبب اني لما كنت بعمل المدونة دي كنت في ظروف مش كويسة وكنت بمر بايام صعبة علشان كدة عملت اسم المدونة

الصيدلي المطحون

ولكني دلوقتي شايف الاسم دة بقي مش لائق شوية للمدونة ودة الدافع الي خلاني اغير الاسم بتاع المدونة

ولكني للاسف مينفعش اغير اللنك يبقي اللنك هيفضل زي ما هوة

ولكن علي العموم حصل خير

بس يا جماعة اتمني اعرف اية رايكوا في الموضوع دة واية رايكوا في الاسم القديم والاسم الجديد

الاسم الجديد

يوميات فرماوي


اية رايكوا في الاسم دة وياريت الي عندة اي اي اسم شايف انه ينفع للمدونة يكتب هولي بسرعة

وانا هعتبر ان البوست دة استطلاع راي

ولما يخلص هغير اسم المدونة بالاسم الي هيكون اكتر شعبية

يلا يا جماعة وروني همتكوا بقي

This entry was posted on 11:22 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

23 What Abdot You ?

مش معنى انك اتخرجت يبقى خلاص
انت حتفضل طول عمرك صيدلى
وحتفضل برضه مطحون
يبقى انا افضل
الأسم الأولانى
السلام عليكم

علي فكرة يا جماعة انا لسة ما اتخرجتش ولا حاجة انا لسة في سنة اولي كلية يعني الي عدي عليا في الكلية كلها ترم واحد
ومش معني اني بغير اسم المدونة
اني بتخلي عن حاجة
لالالا انا بس بحسن من الشكل العام شوية

علي العموم عجبني رايك الحميل

ايه يا دكتور اسم المدونة عمره ما كان اختيار نتيجة ظروف

بص انا هقولك على حاجة طووول ماانت فى الكلية دى
هتفضل تمر بمطبات وهتفضل مطحون فيها

الحياة مش طريق مرصوف يا دوك :)

انا رأى خليها زى ما هى :)

هى روعة كدا

رأيى بقى
إنك متغيرهوش
يوميات الصيدلى المطحون
والله اسم جميل, دى حاجة
النقطة التانية إن مجرد إن الاسم ارتبط معاك معاك بحالة فده معناه إنه بقى جزء من حياتك
نصيحة
متغيرهووووووووووش
وبعدين مع الوقت سمت المدونة بيبان ومبيبقاش مرتبط جامد بالاسم
بسيطة يعنى

انا من رائى مش الاسم المهم قوى المهم الرسله اللى انت عاوز توصلها وقيمة الكتابه اللى انت تريد تكتبها
والصيدلى اسم كويس مش وحش
وانا من رائى اول بخت ما يتعودش
ولاء

انا بقى عجبنى بتاع يوميات الصيدلى المطحون حلو قوى سيبه ربنا يكرمك ويعملوك كافيه ههههههههههههه

انا عاجبني الاسم القديم اصلك هاتفضل مطحون طول عمرك
خلك زي ما انت

Anonymous  

مع انو هاي الزياره الاولى بس انا مع الجماعه خليه زي ما كان
وبالاخص لاني ما بعرف شو يعني الاسم التاني

والمدونة جد رائعه

دمت بود

knoha
ايوة انا معاكي ان الكلية دي طحن علي طول ولكن كان قصدي اني احسن شوية من الشكل العام
علي العموم رايك جميل وانا اكيد هكون مع راي الجماعة

شكرا علي زيارتك

اكيد يا فزلوكة رايك جميل اوك يا قمر
انا معاكي
ولكن خلينا نشوف الباقي
وعلي فكرة انتي كلامك صح
الاسم بقي جزء من حياتي فعلا

walaa

اوك يا قمر نورتي المدونة برايك الجميل

appy
اكيد بدام عجبك دة شرف ليا
وعلي العموم
انا مع الجماعة
وكل الي دخل قال ان الاسم يتساب
علي العموم
شكرا علي رايك ومشاركتك

emy
نورتيني
برايك الجميل
ويا قمر انا تحت امرك وكون ان الاسم يعجبك دي شهادة اعتز بيها
وعلي العموم بشرتك دي تخوف
ههههههههههه

MĕŢø & ŘǿŖêĔ

نورت المدونة برايك الجميل
وعلي العموم اتمني ان لا تكون هذة الزيارة الاخيرة

الاسم الاولانى
يوميات صيدلى مطحون

3ala asm masr
نورت المدونة برايك الجميل
وانشاء الله هيفضل الاسم الاولاني
الصيدلي المطحون

عبدالرحمن

لو عايز تغير الدومين تقدر بس ببلوج تانى وتكتب على الرابط الاول للمدونة دى اللنك الجديد
وياريت لما تعمل اسم يكن بيعبر عن افكارك او معتقداتك مش ع المود
وفية حل لنقل المقالات اللى بتحبها
تحياتى

حرية الفكر والابداع

نورت المدونة برايك وكلامك الجميل
وشكرا علي نصيحتك الجميلة
ولكن انا خلاص هثبت علي الاسم دة
نورتني

Anonymous  

اسم المدونة مختلف ومميز جداً وواقعى
خصوصا إنه فيه كلمة دكتور لأنه ده حال الدكاترة صيادلة وطب فى مصر وأتمنى تحقق كل أحلامك يا عبد الرحمن

Maha
http://mashrabeya.blogspot.com

مها نورتيني بردك الجميل واتمني ان تكون لنا زيارة اخري في المدونة المتواضعة

هههههه قشطة ياعبد الرحمن سميه سميه ممممممممم نوفالجيناوى ههههههه او الكسبريناوى ..بص ياعبد الرحمن بما انك صيدلى المستقبل بقى عاوزاك تكتب موضوع عن ارتفاع اسعار الدوا لانك ادرى احد بالموضوع دا وتسميه كمان " الدواء فيه سعر قاتل " يلا بسربلك افكارى اهو .. سلاموز ياقمر
http://3enadeya.blogspot.com/

Anonymous  

-- الأخت د . نور
الأخ د ./ عبد الرحمن
سلا م عليكم
ممكن تسموها نور & عبد الرحمن
المهم شكرا لكم على زيارتكم لمدونتي وعلى إطرائكم الجميل الذي أخجل تواضعنا .. وعلى فكرة دي أول مرة أكتب فيها منذ أسبوعين لهموم خاصة بي .. وقاكم الله شر أقوى مخلوقات الله
( الهم )
وإلى لقاء
سلام
جنّي
said57.blogspot.com

Anonymous  

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عودا حميدا دكتور عبد الرحمن


بوستك اكبر دليل على حبك لمدونتك
فكر كدا فى حبك ليه دا
المدونة حاجه من حياتك لا تتجزء منها

دكتور عبد الرحمن

فكر فى الى حواليك والى بيحبوك اخواتك اصدقاءك
الحياة مش هتوقف عند حد معين

فكر فى لحظات فاتت فى كتاب حياتك كانت حلوة
فكر في يوم فرح يوم نجاح فى عمرك
فكر فى حب والدك ووالدتك ليك

فكر فى شانك بغنك دكتور

الحياة مش هتوقف عند حد معين

فكر ان الدنيا ملكك ربنا سخرها ليك
بص لحياتك
ولكل السنين الى فاتت وذكرياتك
شوف الحلو فيها وسيب الوحش

فكر انك عملك مش بيروح لا يضيع الله اجر من احسن عملا

فكر ان حياتك دى زى الوردة طول ما انت بتشربها من حبك ليها واملك فيها وعملك فيها الصالح هتكبر اكتر واكتر
ولو سبتها من غير اهتمام فى جوف حبك لربك هتدمرها

فى ايدك انت تخلق حياتك

انزع ستائر غموض الحياة
فكر فيها
فكر فى نفسك
الدنيا هتروح ولا يبقا سوى عملنا


هات ورقه وقلم
وفاضي كل حساباتك ال ليك والى عليك

اعمل مصارحه مع النفس
ومع الله

فكر فى كل وقت عيشته عملت فيه ايه
فكر فى سنينك الى فاتت
استفدت ايه من الحياة
علمتك ايه

قرب من ربنا ولكمه
خالى فيه حوار معاه

افتحله قلبك
وكلمه

فكر في شانك وقدرك كطبيب

فكر فى عملك

خالى في حساب مع النفس ومصارحه وصدق معاه

اسال نفسك سؤال واحد
انت راضي على عملك مع كل الناس الى حواليك ومع نفسك قبل اى حد تانى
لو حسيت الرضا

لا تحمل نفسك فوق طاقتها



نعيب زماننا والعيب فينا
وما لزماننا عيب سوانا
ونهجوا ذا الزمان بغير علم
ولو نطق الزمان لهجا فينا

رحمه الشافعى


الحياة امل . فرح .سجون وحزن .لحظات فرح ولحظات كرب

وكلها كلمة واحده دنيا دانيه ........... ما هى غلا جناح بعوضه وادنى
ليه نعطيها كل الهتمام دا

ليه نتعب منها وهيا الى بتتعبنا
والتعب دا احنا الى بنخلقه بانغماسنا فيها

وما هى إلا متاع الغرور


خفف الله عنك ورحمك وفك كربك واهداك الى دروب النجاح

حب الدنيا تحبك........افهما صح ..تغلبها بحبك





حماك رب الكون


اختك في الله